Direktlänk till inlägg 18 februari 2012

ETT TACKSAMT HJÄRTA.

Av Jan-Owe Ahlstrand - 18 februari 2012 13:58

   


                                                  


               PROFETISKA HANDLINGAR.



                        Man är tacksam i sitt hjärta, över att ha varit med om profetiska handlingar.


             Två olika profetiska handlingar har hänt:

              

              Den första inför Julen 2009:

              Fredagen den 16 December 2009 hade jag ett djupt samtal med en Vän.

              Jag kände till denna individens intresse, köpte det som hade en anknytning till det,

              gav denna julpresent insvept i julpapper.

              Under detta samtal tog jag upp ett par andra av mina vänner som nyligen gift sig.

              Veckan innan hade jag köpt ett presentkort med två vigselringar på med gratulationsönskningar.

              I samtalet påminde jag min vän om detta presentkort med två vigselringar på.


              Det som är märkligt är att min vän förlovade sig den 24 December, utan min vetskap.


              Den andra 14 Januari 2012:


              Jag hälsade på en annan vän på en annan ort, för att umgås med varandra som vänner.


              Under samtalstiden tog vi upp:

              Att jag vid ett tidigare tillfälle hade sökt kontakt med den kvinnliga kvinnligheten,

              men alltför många  gav ett negativt gensvar och intresse, på grund av min livssåskådning.

              En man har en längtan efter den kvinnliga ömheten och värmen.


              Gud skapade Man och Kvinna.  Han skapade mannen först, sövde ned honom tog ut ett revben ur             

              mannen, utifrån detta revben formade han en mannina.

              Mannen har en längtan efter detta revben.

              Han såg att mannen var i behov en Hjälpare, som på hebreiska betyder " En Läkedom "

              När mannen umgås med en mannina blir det för honom en läkedom.


              "ATT kvinnan inte är ett objekt, utan en fin gåva till mannens Hjärta".

              Vid ett senare samtal Den 16 Februari frågade jag min vän, vad ska du göra ikväll?


               Jag ska hälsa på min farmor och min Manliga Vän!!


                Tänk vad Livet har mycket att bjuda på.     

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards