Direktlänk till inlägg 26 juli 2020

LYSSNA PÅ PROFETER. GUDOMLIG BARMHÄRTIGHET OCH GUDOMLIG RÄTTVISA.

Av Jan-Owe Ahlstrand - 26 juli 2020 13:17

LYSSNA PÅ PROFETER.

 

GUDOMLIG BARMHÄRTIGHET

 

                  OCH

 

GUDOMLIG RÄTTVISA.

 

 

DE VÄSENTLIGASTE VISIONÄRERNA.

 

MARIA ESPERANZA   ( 1928-2004 )

 

Var en kvinna i Venezuela vars visioner

       började vid fem års ålder.

 

1955  uppenbarade sig den helige Bon Bosco för

     henne och tillkännagav att hon skulle möta sin

blivande make, vilket faktiskt hände precis 

       den dagen.

Padre Pio blev hennes andlige rådgivare och han

     uppenbarade sig för henne på sin dödsdag

( när hon var i Venezuela ) och  tillkännagav

       att hon skulle fortsätta hans verk. 

 

MARIA TALAR TILL DIG  IDAG.

 

KIM JULIA  Född 1947-

 

I Sydkorea konverterade Julia och hennes familj

    katolismen 1981.

 

Mariaa budskap gavs till JULIA KIM.

    24/9 1994.

 

#Martin Luther prövade reformationen, men också

    han var min älskade son precis som i själva.

Människor kan göra misstag men kom ihåg 

    att Herren kan vända ont till gott och använda

även våra misstag.

       Därför skall ni aldrig någonsin döma och kritisera andra på mänskligt vis.

     De mindre och separerade kyrkorna har inte

accepterat mig men de kommer gradvis att ta emot

         mig som kyrkans moder.

Mina älskade små själar!

      Såsom jag var tillsammans med apostlarna

i salen i Jerusalem skall jag alltid vara med er

     som följer mig.

Så sprid inte kärleksord bara till katoliker, utan till

      alla mina barn i världen.

Ni som sprider som Herren och jag ger er kanske

     får uppleva inre dödsångest.

Men kom ihåg att er Himmelska Moder har förberett

         en tillflykt där ni kan vila i evighet.

Fortsätt era strävsamma ansträngningar att sprida 

       sanningen om Herren, som verkligen

är närvarande i Eukarstin. 

 

 

MARIAS OBEFLÄCKADE HJÄRTA.

 

 

        

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Av Jan-Owe Ahlstrand - Fredag 15 mars 12:31

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards